
Positiivinen noidankehä
Arvoisat asiakkaat, yhteistyökumppanit ja henkilöstö!
Kevät on meillä Sigma Trukeilla mittaamisen aikaa, mittaamme sekä asiakas- että työtyytyväisyyden. Erinomaiset tulokset edellisiltä vuosilta kertovat, että oikealla tiellä ollaan, mutta aina on varaa parantaa ja kehittää. Alueelliset mittaustulokset viestivät selkeästi yhteydestä työtyytyväisyyden, asiakastyytyväisyyden ja kannattavuuden välillä. On tärkeää myös pohtia mikä on syy ja mikä seuraus.
Painotamme tekemisessämme asiakaslähtöisyyttä. Mutta mikä saa aikaan tyytyväisen asiakkaan? Aivan, palvelu! Entä mikä saa aikaan hyvän palvelun? Aivan, tyytyväinen työntekijä. Kun ajatellaan asiaa positiivisen noidankehän kantilta, tuottavat tyytyväiset asiakkaat meille kannattavaa liiketoimintaa ja se taas lisää työhyvinvointia. Positiivinen kierre on valmis.
Olemme kahlanneet läpi suuret muutokset yhdessä koko henkilöstön voimin. Siellä täällä jaksaminen ollut varmasti koetuksella. Esimiehiltä on vaadittu paljon ja jokainen on varmasti tarvinnut ajoittain myös kollegansa tukea. Markkinatilanne on edelleen haastava ja henkilöstön jaksaminen nousee avaintekijäksi pitkässä juoksussa.
Jaksamisen tärkein resepti on työyhteisössä vallitseva henki. Jokaisella on varmasti hetkiä, jolloin on vaikeaa välittää positiivisista energiaa eteenpäin. Etenkin silloin, kun omat tekemättömät työt tai mahdolliset henkilökohtaiset murheet saavat vallan. Annetaan kuitenkin hyvän kiertää, koska se jos mikä välittyy myös asiakasrajapintaan.
Aurinkoisen kevään toivotuksen lomassa toivon mahdollisimman paljon vastauksia sekä työ- että asiakastyytyväisyyskyselyihin.
Ystävällisin terveisin / Best regards

Toimitusjohtaja / Managing Director
« Takaisin